دکتر بابک پور پناهی به عنوان شهردار جدید شهرستان نیر معرفی شدند .
آئین معارفه شهردار جدید نیر در سالناجتماعاتفرمانداری نیر برگزار شد
امور اداري:
فعاليت اين واحد با حوزه زير مجموعه خود در دو بعد ميباشد.
الف ـ فعاليت اول كاملاً درون سازماني بوده و در مورد مسائل اداري پرسنل برابر مقررات و قوانين موجود جاري در كشور از جمله مسائل مربوط به استخدام پرسنل مورد نياز برابر چارت تشكيلاتي مصوب و رعايت موازين خواسته شده در حين بكارگيري نيرو و همچنين رعايت مقررات مربوط به امور رفاهي پرسنل از جمله صدور به موقع احكام پرسنلي سالانه و اصلاح و تغييرات آن و ماموريتها و مرخصي پرسنل كه برابر مقررات بايد رعايت و كنترل شود كه در اين نوع فعاليت امور اداري هيچگونه ارتباطي با ارباب رجوع و شهروندان ندارد و در برابر مسئولين رده بالا و قانون مسئول و جوابگو ميباشد.
ب ـ شاخه ديگر فعاليت اين واحد در ارتباط با مكاتبات اداري و مكاتبات متقاضيان و ارجاع و برگشت نامههاي اجرايي ميباشد كه شرح آن به اطلاع شهروندان عزيز ميرسد.
ـ تقاضاي هرنوع خدمات از شهرداري مستلزم داشتن درخواست كتبي از سوي متقاضي مي باشد كه در اين درخواست نوع خدمات خواسته شده و واحد مربوطه كه بايد خدمات مذكور را ارائه نمايد مشخص مي گردد.
ـ متقاضي ميبايست با در دست داشتن درخواست جهت اخذ دستور به دفتر شهردار و يا معاون مراجعه كند.
ـ پس از اخذ دستور به دبيرخانه مراجعه كرده و بايد درخواست ودستور داده شده را به ثبت برساند.
ـ پس از ثبت مسئول دبيرخانه متقاضي را به واحد مربوطه كه ارجاع داده شده است راهنمايي مينمايد.
ـ آنگاه مسئول واحد مربوطه جوابيه لازم را تهيه و به امضاء رئيس يا معاون اداره ميرساند.
ـ نهايتاً متقاضي پس از امضاء نامه مجدداً جهت صدور و شماره زني به دبيرخانه مراجعه و نامه تكميل شده خود را دريافت مينمايد. مراحل فوق در ارتبـاط با مكاتبات بوده، در صورتيكه مكاتبه مربوط به يك نوع خدمات شهري و 000 باشد مسئول واحد ارجاع شده اقدام به ارائه خدمات خواسته شده مينمايد.
ـ نگهداري سوابق مدارك و مكاتبات در پرونده اداري و يا افراد و بايگاني كردن آنها و ارائه به مسئولين واحدها در مراجعات بعدي متقاضي و يا در زمان مورد نياز.
ـ نگهداري تمامي دستورالعملها و بخشنامه هاي اجرايي براي بهرهبرداري اداري در طول اقدام و همچنين راهنمايي متقاضيان وسايرخدمات مشابه.
نظر خود را اضافه کنید.