یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم- شهرداری نیر

 
 

منو اصلی


اخبار استانداری اردبیل

  • استاندار اردبیل گفت: طرح زمستان بیدار می تواند برای جذب گردشگر در فصل سرما برای استان مفید باشد این مورد با سرمایه‌گذاری در ۴ مورد پیست اسکی محقق شده و رونق گردشگری را سبب می شود.

  • استاندار اردبیل بر تعیین تکلیف طرح های تولیدی برای رفع مشکل اشتغال جوانان استان تاکید کرد.

  • مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گزارشی از دیدارها و نشست های استاندار اردبیل در ماموریت هفته جاری به تهران ارائه کرد.

  •  
     
     
     
     

      امور اداري:

    فعاليت اين واحد با حوزه زير مجموعه خود در دو بعد مي‌باشد.

    الف ـ فعاليت اول كاملاً درون سازماني بوده و در مورد مسائل اداري پرسنل برابر مقررات و قوانين موجود جاري در كشور از جمله مسائل مربوط به استخدام پرسنل مورد نياز برابر چارت تشكيلاتي مصوب و رعايت موازين خواسته شده در حين بكارگيري نيرو و همچنين رعايت مقررات مربوط به امور رفاهي پرسنل  از جمله صدور به موقع احكام پرسنلي سالانه و اصلاح و تغييرات آن و ماموريت‌ها و مرخصي پرسنل كه برابر مقررات بايد رعايت و كنترل شود كه در اين نوع فعاليت امور اداري هيچگونه ارتباطي با ارباب رجوع و شهروندان ندارد و در برابر مسئولين رده بالا و قانون مسئول و جوابگو مي‌باشد.

    ب ـ شاخه ديگر فعاليت اين واحد در ارتباط با مكاتبات اداري و مكاتبات متقاضيان و ارجاع و برگشت نامه‌هاي اجرايي مي‌باشد كه شرح آن به اطلاع شهروندان عزيز مي‌رسد.

       ـ تقاضاي هرنوع خدمات از شهرداري مستلزم داشتن درخواست كتبي از سوي متقاضي مي باشد كه در اين درخواست نوع خدمات خواسته شده و واحد مربوطه كه بايد خدمات مذكور را ارائه نمايد مشخص مي گردد.

       ـ متقاضي مي‌بايست با در دست داشتن درخواست جهت اخذ دستور به دفتر شهردار و يا معاون مراجعه كند.

      ـ پس از اخذ دستور به دبيرخانه مراجعه كرده و بايد درخواست ودستور داده شده را به ثبت برساند.

      ـ پس از ثبت مسئول دبيرخانه متقاضي را به واحد مربوطه كه ارجاع داده شده است راهنمايي مي‌نمايد.

       ـ آنگاه مسئول واحد مربوطه جوابيه لازم را تهيه و به امضاء رئيس يا معاون اداره مي‌رساند.

       ـ نهايتاً متقاضي پس از امضاء نامه مجدداً جهت صدور و شماره زني به دبيرخانه مراجعه و نامه تكميل شده خود را دريافت مي‌نمايد. مراحل فوق در ارتبـاط با مكاتبات بوده، در صورتيكه مكاتبه مربوط به يك نوع خدمات شهري و 000 باشد مسئول واحد ارجاع شده اقدام به ارائه خدمات خواسته شده مي‌نمايد.

      ـ نگهداري سوابق مدارك و مكاتبات در پرونده اداري و يا افراد و بايگاني كردن آنها و ارائه به مسئولين واحدها در مراجعات بعدي متقاضي و يا در زمان مورد نياز.

      ـ نگهداري تمامي دستورالعملها و بخشنامه هاي اجرايي براي بهره‌برداري اداري در طول اقدام و همچنين راهنمايي متقاضيان وسايرخدمات مشابه.

    نظر خود را اضافه کنید.

    0
    شرایط و قوانین.
    • هیچ نظری یافت نشد
     
     
     

     
     

    پیوندها

    مناسبت ها

    اوقات شرعی

    آمار بازدید کنندگان

    mod_vvisit_counterامروز346
    mod_vvisit_counterدیروز504
    mod_vvisit_counterاین هفته2378
    mod_vvisit_counterهفته قبل1902
    mod_vvisit_counterاین ماه5137
    mod_vvisit_counterماه گذشته8643
    mod_vvisit_counterکل بازدیدها239083

    بازدیدکننده جاری : 8
    آدرس آی پی : 54.159.44.54
    ,
    امروز : 16, نوامبر, 2018