یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم- شهرداری نیر

 
 

منو اصلی


اخبار استانداری اردبیل

 
 
 
  • آقای مهندس سیامک فرجی به‌ عنوان شهردارجدید نیر معرفی شد .

    آقای مهندس سیامک فرجی به‌ عنوان شهردارجدید نیر معرفی شد .

 
 

راهنماي مراجعين

مراحل و شرايط صدور پروانه احداث ساختمان براي متقاضيان و صدور پايان كار:

 ـ  مدارك لازم جهت تعيين كاربري زمين:

                ـ ارائه تصوير سند مالكيت يا اصل سند عادي.

                ـ تكميل فرم درخواست از شهرداري توسط متقاضي.

                ـ ارائه يك برگ تصوير شناسنامه توسط متقاضي.

                ـ پوشه روغني يك عدد.

                ـ بازديد مسئول طرح هادي از محل مورد تقاضا و تعيين كاربري ملك،     

  • در صورت مطابقت محل احداث با كاربري اعلام شده در طرح هــادي شهر مرحله بعدي.

ـ معرفي متقاضي جهت ترسيم نقشه ساختمان به همراه برگ تراكم بـه يكي‌از مهندسين داراي شماره نظام مهندسي و مورد تاييد استانداري.

       پس از ارائه نقشه توسط متقاضي و كنترل آن در واحد فني ، متقاضي جهت پرداخت حق بيمه به سازمان تامين اجتماعي در اردبيل معرفي مي‌گردد.

ـ تكميل فــرمهاي مــربوطه توسط متقاضي و مهندس ناظر در يكي از دفتر خانه‌هاي اسناد رسمي و ارائه سند مذكور به شهرداري.

                ـ اخذ عوارضات متعلقه از متقاضي.

       پس از طي مراحل فوق پروانه ساختمان بنام متقاضي صادر ميشود.

 

پايان كار ( صدور گواهي بهره برداري ساختمان)؛

پس از احداث ساختمان توسط متقاضي مراتب كتباً به اطلاع شهرداري مي‌رسد. ( متقاضي و مهندس ناظر موظف هستند مراحل پيشرفت عمليات ساختمان را مرحله به مرحله به اطلاع شهرداري و واحد فني برسانند.) در صورت اتمام عمليات ساختماني فرم مربوطه تكميل و به شهرداري ارائه مي‌گردد پس از بازديد مامور فني شهرداري از محل و تاييد اتمام ساختمان و نهايتاً پس از طي مراحل فوق و با توجه به مقررات قانوني شهرهاي كوچك گواهي بهره‌برداري ساختمان بعنوان پايانكار صادر مي‌شود.

نظرات (0) کلیک ها: 3974

  تاكسيراني:

       نظارت برامور تاكسيراني زير نظر واحد خدمات شهري مي‌باشد كه به نحوه سرويس دهي تاكسيهاي درون شهري، جلوگيري از تخلفات رانندگان تاكسي، رسيدگي به شكايتهاي واصله توسط شهروندان و همچنين بر فعاليت روزانه آنها نظارت كامل دارد. البته لازم به ذكر است با توجه باينكه در اين شهر با كمبود تاكسي مواجه هستيم و مردم نيز راغب به خريد تاكسي نيستند بنابراين اغلب اوقات اهالي محترم بخصوص در زمان شروع سال تحصيلي، دانش آموزان با مشكلات ترددي مواجه مي‌گردند كه اميد است با خريدن تاكسي و افزايش كمّي تعداد آن اين مشكل هم تا حدودي رفع گردد.

نظرات (0) کلیک ها: 2755

  واحد آتش نشاني:

       نحوه عملكرد اين واحد نيز به شرح زير مي‌باشد. به محض اينكه وقوع آتش سوزي از طريق تلفن ـ پاسگاه انتظامي و يا حضوري اطلاع داده ميشود. مامور آتش نشاني كه به صورت شبانه روزي نگهبان مي‌باشد فوراً در محل وقوع حريق حاضر شده و نسبت به اطفاء حريق چه در درون شهر و چه در روستاهاي تابعه اقدام و به مصدومين احتمالي كمك نموده و پس از مراجعت آمار خسارت و تلفات را كتباً به واحد ذيربط (خدمات شهري ) گزارش مي‌نمايد كه در رابطه با اين واحد تلفن هاي 125 ـ 3822300 ـ 3822200 هميشه و در همه حال در آماده باش كامل مي‌باشند.

نظرات (0) کلیک ها: 2906

  واحد فضاي سبز:

      زمان فعاليت اين واحد معمولاً در فصلهاي بهار و تابستان تا اواسط پائيز بوده و به امر آبياري فضاي سبز موجود و درختان كاشته شده در سطح شهر و نگهداري آنها و همچنين توسعه فضاي سبز، گل كاري، چمن كاري، چمن زني و هرس شاخ وبرگ اضافي و مزاحم درختان و 000 اقدام مي‌نمايند.

نظرات (6) کلیک ها: 2965

  امور اداري:

فعاليت اين واحد با حوزه زير مجموعه خود در دو بعد مي‌باشد.

الف ـ فعاليت اول كاملاً درون سازماني بوده و در مورد مسائل اداري پرسنل برابر مقررات و قوانين موجود جاري در كشور از جمله مسائل مربوط به استخدام پرسنل مورد نياز برابر چارت تشكيلاتي مصوب و رعايت موازين خواسته شده در حين بكارگيري نيرو و همچنين رعايت مقررات مربوط به امور رفاهي پرسنل  از جمله صدور به موقع احكام پرسنلي سالانه و اصلاح و تغييرات آن و ماموريت‌ها و مرخصي پرسنل كه برابر مقررات بايد رعايت و كنترل شود كه در اين نوع فعاليت امور اداري هيچگونه ارتباطي با ارباب رجوع و شهروندان ندارد و در برابر مسئولين رده بالا و قانون مسئول و جوابگو مي‌باشد.

ب ـ شاخه ديگر فعاليت اين واحد در ارتباط با مكاتبات اداري و مكاتبات متقاضيان و ارجاع و برگشت نامه‌هاي اجرايي مي‌باشد كه شرح آن به اطلاع شهروندان عزيز مي‌رسد.

   ـ تقاضاي هرنوع خدمات از شهرداري مستلزم داشتن درخواست كتبي از سوي متقاضي مي باشد كه در اين درخواست نوع خدمات خواسته شده و واحد مربوطه كه بايد خدمات مذكور را ارائه نمايد مشخص مي گردد.

   ـ متقاضي مي‌بايست با در دست داشتن درخواست جهت اخذ دستور به دفتر شهردار و يا معاون مراجعه كند.

  ـ پس از اخذ دستور به دبيرخانه مراجعه كرده و بايد درخواست ودستور داده شده را به ثبت برساند.

  ـ پس از ثبت مسئول دبيرخانه متقاضي را به واحد مربوطه كه ارجاع داده شده است راهنمايي مي‌نمايد.

   ـ آنگاه مسئول واحد مربوطه جوابيه لازم را تهيه و به امضاء رئيس يا معاون اداره مي‌رساند.

   ـ نهايتاً متقاضي پس از امضاء نامه مجدداً جهت صدور و شماره زني به دبيرخانه مراجعه و نامه تكميل شده خود را دريافت مي‌نمايد. مراحل فوق در ارتبـاط با مكاتبات بوده، در صورتيكه مكاتبه مربوط به يك نوع خدمات شهري و 000 باشد مسئول واحد ارجاع شده اقدام به ارائه خدمات خواسته شده مي‌نمايد.

  ـ نگهداري سوابق مدارك و مكاتبات در پرونده اداري و يا افراد و بايگاني كردن آنها و ارائه به مسئولين واحدها در مراجعات بعدي متقاضي و يا در زمان مورد نياز.

  ـ نگهداري تمامي دستورالعملها و بخشنامه هاي اجرايي براي بهره‌برداري اداري در طول اقدام و همچنين راهنمايي متقاضيان وسايرخدمات مشابه.

نظرات (0) کلیک ها: 3003
 
 
 

 
 

پیوندها

مناسبت ها

  • آقای مهندس سیامک فرجی به‌ عنوان شهردارجدید نیر معرفی شد .
    آقای مهندس سیامک فرجی به‌ عنوان شهردارجدید نیر معرفی شد .

    آقای مهندس سیامک فرجی به‌ عنوان شهردارجدید نیر معرفی شد .

اوقات شرعی

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز150
mod_vvisit_counterدیروز314
mod_vvisit_counterاین هفته150
mod_vvisit_counterهفته قبل2079
mod_vvisit_counterاین ماه6989
mod_vvisit_counterماه گذشته7540
mod_vvisit_counterکل بازدیدها291503

بازدیدکننده جاری : 2
آدرس آی پی : 54.234.227.202
,
امروز : 26, می, 2019